Wel, we zullen er niet om heen draaien: we hebben 2020 verlaten met het vooruitzicht op een betere toekomst… Laten we toegeven dat we (nog) moeten berusten.

Het nieuws in de media en de recente berichten van de deskundigen zijn niet erg verblijdend, de wil om eruit te komen (zonder eruit te gaan) moet ieder van ons bezielen. Niet alles is zwart. Niet alles is wegwerpbaar. En vergeet niet dat er altijd licht aan het eind van de tunnel is.

Beter nieuws, u heeft zeker de laatste cijfers van Assuralia in zake het verzekeringsmakelaarkanaal gelezen, gesteund door Kelly Schamphelaere (CEO van FVF) zelf.

“De verzekeringsmakelaar blijft met ruime voorsprong de nummer 1 bij de consument”

Dit is zeker iets om weer een glimlach op uw gezicht te toveren. De Belg rekent op zijn makelaar. De Belg vertrouwt zijn makelaar.

Dit jaar zal zeker niet allemaal rozengeur en maneschijn zijn, vooral niet voor kleine en middelgrote ondernemingen en kleine zelfstandigen in bepaalde sectoren die rechtstreeks door de gezondheidscrisis worden getroffen.

U draagt uw superheldencape al elke dag… Voorziet u een dubbele laag voor 2021?

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *