Geen onaangename verrassingen dit jaar: de vakantie is aan ons!
U kunt ervan op aan dat bepaalde van uw verzekerden alleen op pad gaan als hun trouwe viervoeters hen vergezellen. Kent u dergelijke cliënten? Het is heus niet te laat om met hen te praten over de Ongevalsdekking van de verzekering Hond & Kat voor ze verre oorden gaan opzoeken!
Vertrekken met een gerust gemoed = vertrekken met een goede verzekering
Wie zorgeloos wil vertrekken, kan rekenen op de verzekering Hond & Kat (link). Met een dergelijke verzekering op zak kan het baasje bij de dierenarts van zijn keuze terecht – in alle uithoeken van de wereld – en de onkosten terugbetaald krijgen mocht er zich tijdens de vakantie een ongeval voordoen.
Inderdaad! De dierenartskosten in het buitenland worden gedekt door Santévet op voorwaarde dat het verblijf niet langer duurt dan drie opeenvolgende maanden.
In tegenstelling tot de “wachtperiode” van de dekkingen Ziekte en Heelkunde van de verzekering Hond & Kat – de periode die volgt op de aanmaak van de overeenkomst waarin de dekking niet van toepassing is – is de wachtperiode van de Ongevalsdekking vrij kort. Het duurt slechts 15 dagen tot de rechten op terugbetaling van kracht worden. Er rest dus ruim voldoende tijd om hierover even met uw huisdierminnende cliënten te overleggen.
Met enkele kliks kan uw cliënt een online bestek aanvragen via uw kantoor … en zonder verbintenis.
Pech op vakantie?! De verzekering van Santévet 24/7 helpt uw cliënt te zorgen voor zijn of haar huisdier!
- Ze evalueert de gezondheidstoestand van het dier;
- Ze geeft advies over het toedienen van de eerste zorgen;
- Ze deelt, indien nodig, de gegevens mee van een dierenartsenstructuur die bereikbaar is binnen de geografische zone waar uw cliënt zich bevindt.
Wie de app Santévet downloadt alvorens te vertrekken, heeft het nummer van Santévet Noodgevallen bij de hand (kan gratis worden gedownload via Google Play en de App Store).
Nog geen producentaccount bij Santévet?
Een vraag over de verzekering Hond & Kat?
Aarzel niet uw Aedes-adviseur hierover aan te spreken of rechtstreeks contact op te nemen met de Hotline SantéVet op het nr. 02/318.52.48 of via het e-mailadres: courtier@santevet.be.