Een geslaagde uitdaging!

We brachten PLiZ op sinterklaasdag op de markt, tot groot genoegen van alle makelaars. Dit zullen ze niet snel vergeten!  

Het potentieel van de Belgische huurmarkt verdiende een eenvoudig, aantrekkelijk en vernieuwend product. PLiZ werd ontwikkeld als antwoord op de vraag van deze markt in volle expansie. Met zijn drie 3 formules bereikt het product alle huishoudens die huren. Van de jongere die net is afgestudeerd en met zijn eerste loon een klein appartementje huurt tot het gezin met 3 kinderen dat een huis huurt of zelfs de 5 vrienden die in het stadscentrum samen iets huren … We dachten aan iedereen!  

PLiZ bleef trouw aan het DNA van Aedes en steunt dus op stevige fundamenten: eenvoudaantrekkelijke prijzen en dekkingen op maat van de doelgroep.  

PLiZ bleek een schot in de roos te zijn bij makelaars, want we ontvingen in amper 15 werkdagen meer dan 500 inschrijvingen! Dat eerste succes sterkt ons in de overtuiging dat we de juiste keuzes maken. Want naast de 2 aangeboden basiswaarborgen (burgerlijke huurdersaansprakelijkheid en inboedel) sloot meer dan 60% een optionele waarborg af (BA Privéleven, RB Privéleven en Brand). Ook onze intussen befaamde Pack PLiZ + (speek heel snel uit) maakte een veelbelovende start.  

Dit succes was voor ons een mooie kans om al onze brandverzekeringen nog eens in de kijker te zetten. Want naast PLiZ deden ook onze producten PAC-Aedes en P-Home het uitstekend in het laatste trimester van 2023.  

En zo blijft iedereen gelukkig!  

Lang leve PLiZ!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *